Tråkig kväll...

Om en vecka börjar jag skolan igen, känns inte alls speciellt roligt, har tappat all motivation som finns, det är ett massivt schema med lediga dagar mitt i veckan å långa dagar, kanske är bra, då går ju tiden fortare men vet inte om jag gillar att det är så mycket ledigt som det är.

Annars har det inte hänt mycket, jag känner mig ivägen i lägenheten, känner mig undanknuffad och en känsla av irritation om jag skall vara helt ärlig, kanske inte ska gå in på varför, men så är det... Jobbigt är det, men det är bara att acceptera situationen och se glad ut, gilla läget helt enkelt.

Just nu vet jag inte alls vad jag ska göra, Har åter igen blivigt undanknuffad från storarumet och tvn för att killarna ska se på film som jag inte vill se, Nightmare on elm street, den med freddy cruger, Vilket jag inte gillar, är det inte amine serier så är det denna som går nu, känns inget roligt alls om jag ska va ärlig, känns ganska kasst.. Men jag får väl gå in å lägga mig å försöka sova eller något.. Borra ner ansiktet i bröstet på jonas så jag varken ser eller hör något så kanske de ska gå bra.

Annars har det inte hänt så mycket, jobbar för fullt när de behövs vikarier på ekdalaskolan och på furuhällskolan, och på fredag börjar helvetet för mig igen, och om bara knappa 2 månader har jag en tenta i ungdomspsykologi, vad nu de innebär, men det låter djupt och tråkigt. Kanske kan vara skoj och mycket lärorikt, skall börja på boken i morgon är tanken men de får vi väl se hur det går med den saken..

Puss puss

LCHF Metoden

Nu hörrni skall ni få höra vad jag har för mål til jul. Jag skall va en hälsosammare person vilket innebär mer träning kontinuterligt, hälsosammare kost. De ni, därför skall jag även börja prova på en ny metod för mig, men kanske inte för omvärlden i stort.

Denna diet/ metod har det skrivit mycket om, mycket är farligt, det är förmycket fett, inga kolhydrater nästan och där med ingen bra metod när man vil gå ner i vikt eller bara vara nyttig. Ni kanske vet vilken metod jag snackar om? LCHF metoden är det iaf. Jag ser fram emot det. Mycket fet mat, kött och nyttigheter.

Kanske fungerar det för mig, kanske inte. Jag är nyfiken på den och jag har sett tydliga sesultat på andra som ätit utifrån den, Så jag skall försöka mig på den, jag har ju trotts allt hittat den träningsform som jag skall fortsätta med i samband med detta och förhoppningsvis även lyckas utöka det med kanske simning eller mer träning, Just nu är det bara bodypump och indoor walking, men det skall bli mer.

Just nu är jag ganska mör i kroppen, jag körde fria vikter med jonas igår och jag älskade det verkligen, roligt var det, ökade från 5 till 10 kilo på armar förutom på maskinerna för då var jag redan alldeles för trött, Idag blev det bodypump och nu sitter jag här och väntar på jonas för att vi ska åka och träna rygg, Men jag vet inte om jag orkar och jag har dessutom massa sidor kvar i min bok att läsa...

Men nu skall vi åka, puss puss<3

Kontakta mig på: [email protected]

» Dagar till Sommarlov/Jobb

Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0