Bajs bajs bajs

mycket har hänt sen ja skrev sist.. men de e mestadels problem.. Jobbet e skoj fortfarande, när man slippte krypa på alla fyra å torka golvet me en wipe för att få bort färgfläckar, men annars e de tiptopp.. fram tills i måndas.

Jag lämnade ett liv med bekymmer uppe i umeå för att få ett nytt här i göteborg med alla. Givetvis var de inte bara bekymmer i umeå, ja lämna ju många underbara människor där med.. men nu är det belkymmer här nere med, jag får ingen lägenhet i jönköping men de e ju ett tag kvar tills jag börjar skolan så de e lugnt en så länge, det störta problemet är min kropp..

Min kropp jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, jag har nämligen fått en cysta på äggstocken av den där jävla spiralen jag satte in för 2 månader sedan.. Det jag fått veta är att det är vanligt att man får de av hormonspiraler, men ändå, en cysta för mig är en ond sak som man blir sjuk av.. iaf i mina ögon.. Dom är onda i mina ögon.. Det behöver inte vara så, jag hoppas inte det är så, men va fan, jag är bara 22 år å får det beskeder..

Det jag undrar mest över just nu är om den försvinner själv nu när jag tagit ut spiralen, eller om den måste tas bort? Och en annan sak är varför man inte säger till när man sätter in dom att det är vanligt att man får sånna saker vid insättning av hormonspiraler? Jag blir galen, å inga pengar får ja tillbaka för skiten heller.. Man kan skicka in papper å kvitto på den när den är insatt för att få pengar tillbaka om man tagit ut den inom ett halvår, men inte jag för mamma å pappa slängde kvittot när dom städa i umeå.. JÄVLA SKIT!!! Skiten kostar mig 900 å ja kunde få tillbaka hälften av dom pengarna om dom inte slängt kvittot!!

Men jag överlever nog.. Nu väntar jag bara på att jag ska få en remiss till gynmottagningen i mölnlycke i septemberigen för att se om cystan har försvunnit, men tiden tid är lång. otroligt lång när man får ett sånt besked. men jag får fortsätta min dagliga rutin å inte tänka på de så mycket även om de e svårt.. Jag har iaf intalat mig själv att den är god för att inte bryta ihop helt. De får man ju göra.. har bara hört dåliga saker om cystor så de e nog de bästa att göra..

Men nu gott folk kallar mina målningar, håller just nu på att måla en kvinna på en strand, fin e den, ska färglägga den med, så får se hur de går med de..

Puss sålänge <3

Usel skrivare

Jag e inte så duktig på att uppdatera min blogg längre, jag har ingen riktit motivation att berätta va som händer unde mina dagar, mer än att jag jobbar, jobbar, jobbar å jobbar igen.. Får ta skit av gamla gubbar som inte förstår att jag faktist kan saker trotts att jag e tjej å sånna saker, men de e bara att bita i det sura äpplet och se nöjd ut ändå, ta allt me en klacksprak lixom..

Just nu sitter ja faktist bara å väntar, har slutat eller ja, ja slutar vid 4 egentligen, men ja fick försenad rast så ja fick äta vid 3 istället, så jag har i stort sätt redan slutat, men de e ingen ide att åka hem, ska klippa mig klockan 4a så de blir bra å sitta här å skriva lite granna..

En sak vet jag iaf, jag väntar på att mitt paket ska komma med DHL, Jag har nänmligen vunnit en BIA maskin, en bind it all, ja som blev så avundsjuk på julia när hon vann en, nu har jag min egna :)  så nu kan ja också göra böcker, så de ska scrappas när jag har semester och även smyckespyssslas masssor!! Längtar verkligen!

Annars händer de inte så mycket, har sagt upp lägenheten i Umeå, och ska åka upp å säga hej då till alla innan skolan börjar, å även åka upp efteråt såklart, kommer sakna dom otroligt, men ja mår bäst av detta de hoppas ja alla förstår.

Men nu hörrni, nu ska ja byta om till normala kläder, och åka bort å bli fin i håret av sonja som ska klippa mig :) Gammal gammal kompis, de ska bli kul. Sen bär det av hemmåt igen :)

Pusssar <3


Kontakta mig på: [email protected]

» Dagar till Sommarlov/Jobb

Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0