Börjar lida mot sitt slut

Jaa vad ska man säga, jag har haft ett långt och skönt sommarlov... Om man nu kan säga sommarlov i september början av oktober? Men ledig har jag iaf varit. Det har sina för och nackdelar, jag har fått jobba längre men jag har samtidigt fått en termins längre studier, men va fan, ja kommer hem i vilket fall.. Men nu börjar de lida mot sitt slut för jag börjar snart i skolan :)

Än sålänge har mitt schema inte funnits fram tills idag, och jag måste ändå med ge att jag faktist ser fram emot starten den 29e oktober. Sedan rular det fram, nästan heldagar hela tiden och skolan ligger ungefär 10 min från där jag bor när jag e där uppe och jag har nära hem till göteborg vilket också är skönt.

Skolsakerna är istort sätt klara, böckerna är inhandlade, alla förutom 2, som jag inte fått så jag rekomenderar Ingen att handla från Lycknis!

Anledning:
Det är en usel sida enligt mig, med lång leveranstid eftersom dom inte har något lager själva, posten och lycknis fungerar inte alls bra ihop, fick idag bekräftelse på att en bok jag beställt skickats tillbaka och makulerats hos dem utan att jag fått veta något. Dom är inte alls mycket billigare än adlibris och bokia, några kronor på sin höjd.

Så min röst får dom inte igen, mycket beswviken på deras servis måste jag säga... Kanske bara hänt mig men ändå.

blir en del pysslande för min del hemma med, mycket smycken och mycket scrapbooking. Skall försöka lägga upp bilder på de ja gjort i smyckesväg eftersom ja säljer men jag måste hitta min kamerasladd innan... Den e någon stans i jonas garderob tror jag...haha har sån bra koll..

Puss puss

Kontakta mig på: [email protected]

» Dagar till Sommarlov/Jobb

Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0