Jönköping...

Nu har jag lfyttat upp till jönköping på veckorna... Vet inte om det är så positivt än så länge, för hittils har det bara vart stul med skolan.. Ingen grupp är jag med i vilket resulterar i att jag inte vet vilka föreläsningar jag skapp gå på... Jag kan ju inte bara gå in på vilken som heller utan att ja pratat med en lärare innan...

Men det löser sig alltid, hoppas jag fått svar från en lärare som skulle kolla upp det hela för mig under dage, dock har ja ju inte fått något svar än....

Jag har under dagen städat massor i lägenheten, så nu ser det faktist ut som ett beboligt rum, saknar mina ljus bara å lite små dekorationer på väggarna, men de får bli ett senare moment.

Annars har jag inte alls gjort så mycket, åkt till A6 å hitta massor av affärer och ikea, citygross och massa andra bra affärer.

Just de, jag har även träffat mina lägenhetskamrater, vi är tre stycken som bor i samma lägenhet, med egna rum som tur e, jag har det störta... En e från australien och kom idag, mycket trevlig, den andra tjejen har jag inte sätt så mycket, men hon är också trevlig, hon verkade som en slarver innan när jag var uppe i fredags men de har förbättrats och allt är borta ur diskhon, så vi får se om det fungerar, annars är det bara att söka nytt och hoppas på det bästa, men man ska ju inte ropa hej innan man kommit över ån? eller vad e de man brukar säga?

Nu har ni fått en liten liten uppdatering om vad som hänt under dagen och gårdagen, Inte så särskillt mycket mer än att jag kommit upp fått låna bilen över veckan och åker hem på torsdag och upp på söndag igen.. Men nu ska jag minsan snart lägga mig i sängen, lär lite små trött efter allt städande..

Puss puss

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Hoppas att allt löser sig, du har fått genomlida tillräckligt med skoltrassel redan <3 Hur går det med dieten?

2010-11-02 @ 22:35:42
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

det är laktosfri yoghurt :)

2010-11-04 @ 18:15:03
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Vad kul! Men... vad är din nya adress?

2011-03-09 @ 21:46:10
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kontakta mig på: [email protected]

» Dagar till Sommarlov/Jobb

Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0