Pysseltävling

Hej hörrni! Idag har inte solen vart framme förens nu på kvällen.. Känns dumt att gå ut å sätta sig nu när ja har massa att göra, hoppas de e soligt hela nästa vecka så ja kan sola.. Men ja får ändå ingen färg, känns ju sådär roligt. Men idag har jag i alla fall pysslar ihop ett sätt med armband och örhänge till pysseltävlingen, Ganska skoj faktist. Fott arbeta med ett materiel som ja aldrig arbetet med inna... Snäckor.. Ojoj, Det är en tävling tills på lördag när manska använda sig av inspirationen Medelhavet. Och de har jag gjort..

Har även scrapat ihop ett kort, och använt mig av snäckor och pinnar.. Dock tålde ja inte pinnarna så ja börja ju känna av ögonen, Björkpinnar så de va väl pollen i de eller något, va ju knoppar på dom.. Har även använt mig av en ganska rolig sångtext, som jag använt och snäckor..

Jag gjorde ett så kallat stafli kort, tror jag de heter.. Lite små klurigt när ja inte mätte helt rätt från början. men nu står det iaf..

Älskar verkligen att pyssla, och ser verkligen fram emot helgen å bara sitta å göra saker man aldrig får tid med annars...

(klicka på bilderna för att få dem i större format)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kontakta mig på: [email protected]

» Dagar till Sommarlov/Jobb

Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0