Min nya klänning

God morgon allihopa!

Idag är det soligt riktigt soligt och varmt som de vart de senaste dagarna. Så jag ska ta detta tillvara och sätta mig ute och plugga å sola samtidigt.. Får hoppas att magen håller ihop bara, för de gjorde den inte igår så de blev sängen hela dagen efter skolan tyvärr :(

Min utstyrsel idag blev en klänning.. Jag har aldrig gillat klänningar förens för ett årsedan. Jag har alltid varit en pojkflicka som inte gillat klänningar, kjolar har gått bra om de vart i jeans men inte annars.. Så denna klänningen är från Halens, och jag älskar den! Helt underbar känns inte alls som en jeansklänning å den är tajt å sitter helt perfekt. Längtar tills ja får ha mina skor till med, kommer bli en perfekt sommar :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

2010-05-18 @ 17:41:22
Postat av: LORISSALOVEBOMB

åh jag hinner inte. Men imorgon kan vi göra det :D

2010-05-18 @ 20:55:17
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kontakta mig på: [email protected]

» Dagar till Sommarlov/Jobb

Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0