Forsknings projekt...

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga... skolarbetena vill inte alls gå min väg längre..

Jag sitter just nu och skriver en vetenskaplig rapport om hur man kan arbeta med barnkonventionen i skolorna utifrån mina egna erfarenheter efter det att jag varit med i kulturprojektet, men jag har just nu kört fast.. Jag har fastnar på teorin och kommer verkligen ingen stans..

Jag menar, en vetenskaplig rapport är ganska svår att göra faktist, sen vet ja inte riktigt om de passar in just nu i utbildningen, vi har inte fått den pedagogiken vi skulle haft, sen e de väl inte riktigt tid för det hela heller.. Vi har ju som sagt aldrig skrivit något större sådant här arbete där vi skall koppla samman fakta och forskning. Det är ganska svårt och inte alls så roligt som man vill.. Problemet är dessutom att det bara skall vara 7 sidor stort, vilket i sin tur är kort för ett sånt arbete så jag vet inte alls hur dom tänkt sig, men det får gå helt enkelt..

Jag har nämligen bestämt mig för att arbetet skall vara klart nu innan helgen är slut så jag är ikapp med allt på måndag och kan lägga manken till de sista som skall göras, nämligen ett läromedel som vi kan använda ute i skolorna.. Får se hur det går, men jag skall iaf teckna och de är ju något jag kan och tycker är roligt, så de ska nog inte heller vara några större problem tror jag, bara jag blir klar me allt annat vill säga..

Men ja ska göra en sista rusch med arbetet nu så får vi se vad det blir..

Pussar<3

Kommentarer
Postat av: LORISSA

sv: TACK snälla för att du är så peppande. Det går inte ett dugg bra alltså! Svindåligt, till och med..!



Love you darling!

2010-05-13 @ 22:10:35
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Marika

Hejsan!

Allt bra?:)



Ha en fortsatt bra Fredag!

2010-05-14 @ 12:43:45
URL: http://missychick.blogg.se/
Postat av: Marika♥

Sv: ok:) här är de prima! Hittar du på då?=)

2010-05-14 @ 14:22:08
URL: http://missychick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kontakta mig på: [email protected]

» Dagar till Sommarlov/Jobb

Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0