Done and done :)

Skolarbetet har låssnat och är nu klart :)

Hela 10 sidor blev det, vet inte om det är vad läraren vill ha, men jag har arbetat framm något jag tror stämmer överens med det jag gjort på fältet me projektet i stort iaf..

Jag har faktist inte gjort allt för mycket annars idag.. Pratat me barnmorskan som satte in spiralen, hon vart orolig för mig när ja börja gråta å hade så ont när jag gick där ifrån så hon va tvungen att kolla att de hade gått bra efteråt.. Fick veta att de kan göra ont upp till två veckor efter du satt in den, de känns ju betryggande... ja menar de gör ju inte alls ont eller så, bara sådär att ja får äta smärtstillande på morgon å ibland på kvällen innan ja ska sova.. men inte annars, jag lovar! :)

Men nu hörrni känner jag att de riktigt kliar i fingrarna efter att få pyssla :) Det är ju pysselhelg nästa vecka, å ja hoppas julia är frisk då, stackarn har dragit på sig någon typ av magsjuka verkar det som, inget hon behöver alls tycker jag... hon har så mycke å ligger efter iskolan som det är, varför då få magsjuka.. Illa hoppas på att hon blir frisk innan måndag :)

Men jag ska faktist sätta mig och pyssla, men ja ska städa i köket först å plocka iordning, gå å köpa chips för ikväll å sen bara pyssla.. i morgon ska ja börja måla lite smått.. ser fram emot de :)

Kortet kommer sedan med, måste bara hitta sladden någon stans, tror den kan ligga i resväskan som ja inte packat upp än sen ja va hemma i april haha

Pussaar <3

Kommentarer
Postat av: Marika

Sv: Ok:) Här är de väl runt 17+ och sol!:)

Är hos kusinen nu:)

2010-05-14 @ 18:45:07
URL: http://missychick.blogg.se/
Postat av: sarh hänninen

Hej - och vad kul att du hittat till min blogg!

Ännu roligare är det faktiskt när du kommenterar och låter mig veta att jag inspirerat dig. Det blir jag väldigt glad för.

Jag hoppas att du själv börjar visa upp dina alster snart... Jag blir ju nyfiken :-)...

2010-05-15 @ 16:40:31
URL: http://inkywings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kontakta mig på: [email protected]

» Dagar till Sommarlov/Jobb

Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0