Bor i en resväska

Jaa va ska man säga. har haft mycke å göra å väntar fortfarande på ett arbete som julia ska skicka. hoppas hon skickar i morgon så de e klart innan i morgon kväll när jag ska ha min avskedsfest..

Just de, Avskedsfest. Jag flyttar till jönköping och innan de e de sommarlov med jobb å de ska bli härligt att få göra något annat ett tag. Men även att få komma hem till jonas som ja saknar konstans just nu, de e jobbigt att inte få träffas när man vill.. Men nu åker jag hem på tisdag och tiden fram till dess ska bli väldigt intressant att se hur det går.

Varför? Joo jag bor nämligen i två resväskor, alla kläderna är nerpackade, de ända som är kvar i garderoben är några jackor, några tjocktröjor, två handdukar och sängkläder, några mjukisbyxor men allt annat är nerpackat.. och det är mycket.. JAG VILL HEM NU! nu nu nu nu!!

Men nu hörrni ska jag sova.. Vart uppe sen 7 å tvättat i 5 timmar, e helt död i huvet..

Natt natt
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kontakta mig på: [email protected]

» Dagar till Sommarlov/Jobb

Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0