Skola å jobb

Nu e jag på jobbet.. känns sådär skoj när jonas ligger hemma å sover å ja har migrän:S Känns som en bra start på dagen... Å hungrig e jag med, men ja ska inte äta än.. ska försöka gå ner minst 10 kilo.. Vet dock inte hur, någon som har ett bra tips??

Annars e allt helt normalt, har fått en lägenhet i jönköping så de e kirrat å klart å i morgon ska jag till jönköping för att kolla på skolan å även lägenheten så vi får se om den ser ut som fan eller om den e okej..

Men nu ska ja fixa tapeter å fortsäta lyssna på min ljudbok å invänta samtal å kunder :) Work time:)

Kommentarer
Postat av: Anders

Ät som vanligt men rör på dig, kanske lite mindre mål. Men vad är de här med att inte äta än, man kan alltid äta =)

2010-08-19 @ 08:43:47
Postat av: Julia

Bli vegetarian, jag har gått ner till 61,8 ;)

2010-08-19 @ 13:34:15
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Maria

Grattis till lägenheten! Hoppas du trivs i Jönköping!

2010-10-05 @ 11:01:24
URL: http://morningtear.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kontakta mig på: [email protected]

» Dagar till Sommarlov/Jobb

Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0