Efterlyser recept

Snart e mina arbetsdagar förbi, iaf på veckorna, men helgerna har jag kvar.. Men det blir mer tid till träning och mer tid till att få nå mina mål med att gå ner hela 10 kilo, och tro det eller ej, men jag har bara 5 kilo kvar..  De går snabbt när man väl sätter igång, och jag har inte slutat äta, jag har däremot slopat mycket kolhydrater och tagit mindre portioner :)

Känns otroligt skönt, men det ska bli mer :) För övrigt så saknar jag faktist Umeå lite granna, känns tomt när alla börjat skolan å inte jag, men va ska man göra? jag har satt mig här själv.. Ska försöka komma upp till Umeå å alla där uppe i oktober, bara pengarna räcker till :)

Neee nu hörrni ska ja försöka fixa lite mat... blir ju nästan att laga 2 oliak maträtter nu när ja håller på me min diet :) Men de fungerar å jag älskar att slippa va hungrig å gå å små äta, men de bästa av allt e att colan e borta :)

Just de, jag efterlyser några goda recept med, börjar få ont om idéer... Allt e välkommet :)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: LORISSALOVEBOMB

sv: ja, jag tog alvedon och hade myskvällar. Det var himla skönt faktiskt :)

2010-09-07 @ 11:31:09
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: LORISSALOVEBOMB

I will honey ;) Imorgon redan ;)

2010-09-11 @ 22:07:17
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Sari Hänninen

precis som grodan - cuttlebug - tar den de allra flesta stansar ... t ex sizzix - tjocka och halvtjocka, quickutz, cuttlebug, spellbinders... o säkert många fler som jag inte känner till... du kan givetvis också torrembossa med den... om du t ex har tim holtz- eller cuttlebugs-embossingkuvert o s v...

2010-09-13 @ 08:26:21
URL: http://sarispysselblogg.bloggplatsen.se
Postat av: LORISSALOVEBOMB

Klart du kan vara med och tävla, men det behöver du ju inte; du är min vän :D Om du ser något du vill ha är det bara att hojta så skickar jag ju åt dig! Men du gör ju så mycket själv :)

2010-09-14 @ 20:35:08
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kontakta mig på: [email protected]

» Dagar till Sommarlov/Jobb

Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0