skolan tar knäcken på mig

Skolan tar just knäcken på mig, därav blir det inte alls mycket skrivet här, lever i böckernas och målningarnas värld just nu.. Allt blir lidande, till och med mina matvanor, blir att jag inte alls äter så ofta, oftast inget alls om jag ska vara ärlig.

Jag har som sagt mycet i skolan just nu, av en anledning egentligen eller ja kankse två.. Kulturverket har krockat med allt vilket gör att jag ligger efter, men den största anledningen just nu är nog att det för min del är stress med att få in allt innan skolan slutar för att jag skall flytta hem, jag har nämligen komit in i Jönköping och flyttar hem under sommaren..

Tyvärr är det så, men jag är ändå glad. Jag vet att jag lämnar många nya bekantstaper här uppe, men det är absolut ingenting som skall hindra mig från att tappa kontakten med dessa helt underbara människor!! Min dörr kommer stå öppen för alla!! Det samma gäller telefonen, bara slå en pling när som och jag kommer oavsett om det är tusen mil mellan, men jag kommer. Sådan vännskap kan man aldrig ha för mycket av och inte heller mista för allt i världen. Dessa människor vet vilka de är och de vet även vad de betyder för mig, känns dumt att flytta, men jag hoppas många förstår varför med. I will never forgot about you!

Om två veckor är det pysselhelg me älskade julia :) Längtar redan tills man får sitta utan att känna sig tyngd av något annat, å bara pyssla å prata hela dagarna :) Hoppas ju på att kunna göra något fint halsband eller så till syrrans student, å scrappa lite:)

Men nu ska jag faktist sätta mig och försöka pyssla ihop lite armband som gått sönder..
Pussar <3

Kommentarer
Postat av: LORISSA

jag kommer sakna dig så mycket. Men du förtjänar den här flytten, har ju märkt att avståndet tar knäcken på dig <3



jaaa, vad kul, det verkar ju vara många som kommer från långt borta på pysselhelgerna :D

2010-05-09 @ 01:57:27
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: LORISSA

har fått mailet om pysselhelgen nu :D Du också eller?

2010-05-09 @ 19:53:46
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: LORISSA

jag har fått ett mail om det. Det stod även såhär:



"Har du betalt deltagaravgiften?



Om du inte fått ett mail som bekräftar att ordern är behandlad så har inte betalningen nått oss. Är man osäker kan man logga in på www.pearlized.se och kolla om ens order är behandlad eller inte. Utlottningarna har redan börjat och för att ha en chans att vinna måste avgiften vara oss tillhanda. OBS! Endast förskottsbetalning till bankgiro 220-2455 (ange ditt ordernr som du fick vid beställningen som betalningsmeddelande), ingen betalning på plats."



Har du gjort det?

Kanske du ska maila dem?

2010-05-09 @ 21:34:02
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: LORISSA

jag fick ett aslångt mail med tider och tävlingar och allt sådant.. kan nog vara bra att kolla upp ändå :)

2010-05-10 @ 00:47:13
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: ina

usch, skolan suger... Men som tur är är det christer himmelsfärd den här veckan och då blir det bara halv vecka för mig i skolan ^^

2010-05-10 @ 08:00:48
URL: http://ingetundantag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kontakta mig på: [email protected]

» Dagar till Sommarlov/Jobb

Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0