Sängliggande

Denna dagen har inte vart min dag över huvud taget... Anledningen till detta är ju mitt besök på Ungdomsmottagningen. besöket resulterade i en stor chock, men inte av någon anledning till att jag är sjuk, utan för att jag satte in spiral istället för dessa dumma jobbiga piller jag aldrig kommer ihåg att ta..

Sedan har jag istort sätt legat i sängen hela dagen med kramper å gråtit å saknat jonas något otroligt, hade velat ha massor av kärlek å massor av närhet. det hade jag behövt idag.

Dock är det svårt, han befinner ju sig hundra mil ifrån mig men jag får klara mig på den lilla kärlek jag får genom telefonen, dock får han mer kärlek än jag... haha kanske är så det är :)

Men nu hörrni ska jag snart lägga mig och sova igen.. För i morgon blir det plugg i massor hoppas jag. men vi får se hur det går..

Pussar <3

Kommentarer
Postat av: LORISSA

sv: JA FAN! Jag ska banne mig göra det! Typ på måndag, då kanske svullnaden har gått ner så jag kan prata på redovisningen och jobbet ^^



Hur går det med din smärta?

Love you more!

2010-05-12 @ 17:06:02
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Marika

Hejsan! Vad händer hos dig?:)

2010-05-12 @ 20:15:26
URL: http://missychick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kontakta mig på: [email protected]

» Dagar till Sommarlov/Jobb

Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0