morgon stund har guld i mun

men inte idag inte...

Min dag började inte bra direkt.. Jag ska nämligen till Ungdomsmottagningen, men jag hade ju glömt att hämta ut allt på apoteket... INGET BRA... viste ju inte om det var beställningsvara eller om dom hade det hemma.

Jag fick klockan 9 slänga på mig kläderna, gå till apoteket på torget, de visade sig att dom inte öppnar förens vid halv 10, snabba sig till bussen som precis kom till hållplatsen och åka ner till stan, och hoppas att de hade öppnat där.. Det hade dom som tur var, och det var ingen beställningsvara heller. jag hade tur.. Saved by the bell skulle man kunna säga.. Så nu sitter jag vid datorn och tar det lungt lite innan jag skall åka ner till stan igen om en halvtimme.. ska inte vara på Um förens vid halv 12... sen får vi se hur fortsatta dagen går, de ska nog gå att skriva på rapporten tror jag iaf, om inte magen spökar allt för mycket :)

Hörs sedan..

puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kontakta mig på: [email protected]

» Dagar till Sommarlov/Jobb

Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0