Jönköping here i come

Nu ska ni få höra!!

JAG HAR KOMMIT IN PÅ HISTORIA I JÖNKÖPING!!!! dock med en bakhake.. de börjar inte förens vecka 44.. altså i november vilket i sin tur innebär att jag måste ha 2 månaders extra jobb i sommar..

Denna tanke gör mig givetvis glad, jag kom in på det jag ville men jag blir lessen och stressad över att inte veta om ja har något extra arbete dessa 2 månader.. Något man eller jag tycker man ska ha för att kunna fortsätta plugga så man klarar sig.. men om jag ser det såhär, november sen december.. sen är det ju vår och det ljusnar sedan är det helt plötsligt sommar och jobb igen. Så tiden lär väl gå snabbt men dedär jobbet altså.. de är något jag måste hitta.

I värsta fall, eller jaa om ja nu ite kan va på färghuset så får jag väl kolla om det fungerar på helger, eller om jag kan hoppa in och vikariera på skolor i 2 månader istället.. får ju göra allt för att få jobb känns det som.

Men snart är det pyssel helg, jag håller just nu på att kopierar massa mallar å grejer för fina kort :) så jag längtar :) ska bli såå härligt. Men nu blir et plugg och lägenhetsletande igen :)

pusssar <3

Kommentarer
Postat av: Alina

hoppas du får en fin kväll sötnos! :)

2010-05-10 @ 17:27:33
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: LORISSA

grattis igen :)



Skaaa sluta slarva ^^

2010-05-11 @ 00:18:16
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Lotta

SÖÖT BLOGG !!

haft en bra dag ??

kramar =)

2010-05-11 @ 05:54:37
URL: http://lottasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kontakta mig på: [email protected]

» Dagar till Sommarlov/Jobb

Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0