Hur lyckas dom?

Jag har länge undrat över hur jag ska kunna få en större blogg? Min kompis tillexempel, hon har en stor eller ja relativt iaf, hon har precis fått en egen domän, men hur lyckas hon?

Jag själv vill också ha detta, det har vart ett mål länge, men jag vet inte hur jag skall lyckas... Lite avundsjuk e jag allt..

Ska man behöva skriva och blotta sitt liv helt? Skriva om mitt sexliv, mina privata saker å vad som sker i sänghalmen? eller ska jag blåsa upp en stor attityd som jag egentligen inte har? åsikter jag inte står för bara för att skapa mig ett namn? Ska jag behöva byta namn? ta ett lån, för att opperera brösten å lägg aut här? eller vad behövs egentligen? Massa modebilder å sånnt? Jag vet inte? Kanske ta me sig datorn överallt, blogga hela tiden?

Jag vet faktist inte, men behövs det att jag öppnar upp mig på bloggen så får jag väl göra de? Jag vill ju ha en större blogg, vill kunna lyckas me något iaf, så varför inte med detta?

Jag vet inte, men jag får satsa på något av ovanstående, jag har ju inte direkt problem att berätta om mitt sexliv, men det blir ju svårt när det är hundra mil mellan mig å min kära man där hemma... men i sommar, då jäklar ska de bli massa inlägg varje dag om de om de e vad folk vill läsa om? Kan jag inte få några råd om vad folk vill läsa? skulle kanske kunna lyckas då..

Pussar

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag skulle aldrig lägga ut detaljer om sådant på bloggen :)



sv: ja, men jag tänker nog köra på collage, det är ju lite scrapbooking över det, och det är ju billigt :)

2010-05-03 @ 21:06:47
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Julle

sv: ingen aning... men jag är glad att de hittade mig.



Och JA, du lämnar mig. Men jag är glad för din skull såklart :)

2010-05-04 @ 20:06:30
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: LORISSA

sv: SJÄLVKLART ÄR JAG REDO :D Är astaggad! Du då?

2010-05-08 @ 20:00:05
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kontakta mig på: [email protected]

» Dagar till Sommarlov/Jobb

Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0